Helló!

 

A mai idézetet fogalmam sincs ki mondta, vagy írta. Egyszerűen csak keresgéltem reggel a régebbi feljegyzéseim között és ráakadtam. Csak úgy oda volt vetve az egyik papír aljára. Még az is lehet, hogy nekem jutott eszembe valaminek a hatásásra.

Gondoltam, ha már reggel ez jött velem szemben, miközben csipásan kutattam valami más után, akkor most ezt írom ide:

 

" Egy adott helyzetben akkora a biztonságérzetünk,

mint az önmagunkba vetett hitünk. "

 

 

egy cetlin találtam ma reggel :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szemezgeto.blog.hu/api/trackback/id/tr951689460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása